شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

برگشتم

سلام

قرار بود شنبه صبح راه بیافتیم سمت تهران که هم من تفریح کنم و هم همسرم بره کارای شناسنامه اش رو انجام بده اما چهار شنبه ظهر گفت اگه موافقی فردا صبح رااه بیفتیم که تعطیلی ها رو شمال باششیم و بعد برویم تهران...بنده هم که همیشه پایه تفریح و سفر موافقت خو را اعلام نمودم و شروع به بستن چمدان ها کردم از انجایی که احتمال مهمان بازی خونه اقوام همسر بود بسیار لباس برداشتیم و بار زدیم....

چند ماه پیش رفتیم دریا کنار و بسیار محیط خوب و لذت بخشی داشت اما اینبار یهو وسط راه گفتم برویم نمک ابرود که دلم میخواد بروم هایت خزر....بعد از حدود 12 ساعت رانندگی ساعت 8 شب رسیدیم نمک ابرود ....چشمتون روز بد نبینه شلوغ......نه تنها هایت جا نداشت که ویلاهای خود شهرک هم پر بود و ویلاهای اشغال بیرون هم 3 برابر قیمت....خدا شکر یه ویلای تمیز و مرتب گیر اوردیم.....

صبح جمعه رفتیم تله کابین و بعد هم تمام فروشگاه های تو راه نور و نوشهر و کمی خرید کردیم....بعد از ظهر از دریا لذت بردیم و شنبه صبح به سمت تهران حرکت کردیم وراه 2 ساعته تهران چالوس رو 6 ساعت تو راه بودیم.....

بنا به مسایلی ترجیح دادیم خونه فک و فامیل نریم ...قصد داشتیم هتل ارم اقامت کنیم اما جا نداشت و هتل همه اقامت کردیم.....عصر شنبه رفتیم وونک و یه سری خونه داداش همسرم زدیم.....صبح یک شنبه همسرم رفت دنبال کارای اداری و منم رفتم خونه دوسا عزیزم و با دوستام بازار رو تا ساعت 8 شب گشت زویم و من کلی خرید های خوشگل خوشگل کردم و صبح دوشنبه به سمت مشهد حرکت کردیم....و به بهترین شهر یعنی مشهد رسیدیم(دفعه های قبل وقتی می رفتم تهران...تهران برام خیلی جذاب بود و همیشه دوس داشتم تهران زندگی کنم اما اینبار واقعا تهران هیچ جذابیتی برام نداشت که هیج خیلی بد به نظر میومد از هر نظر(اعتیاد...فحشا...شلوغی...الودگی و....)اینبار که برگشتیم از همیشه بیشتر هرمو دوس دارم.)

این دو روز هم فقط به تمیزکاری و جمع و جور گذشته

از لحاظ بدنی خسته ام اما از لحاظ روحی عالی 

مامان و بابام دیروز از مکه برگشتندبا توجه به تک دختر بودن مسولیت من مثل همیشه بسیار زیاد بود.... 

دیروز از صبح کلی مهمون داری کردم.....و دوبار عازم خونه مامان هستم 

خدا رو شکر  همه چیز خوب و عالیه.. 

احتمالا هفته دیگه یک مسافرت در پیش دارم....احتمالا بیام تهران و بعد شمال 

کلی مانتو لازم دارم....بهم ادرس بدید البته سایز ۴۴ 

ماشین و عوض کردیم و ماشین بهتری خریدیم....تو فکر خرید یک ماشین برای خودم هستم 

به امید خدا