شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

خبر جدید

سلام..خدا را شکر دارا کارا بهتر پیش میره....البته کارگاه هنوز تعطیله اما همه چی بهتر از اون چیزی که فک می کردم پیش رفته...البته سختی زیاد کشیدم و هنوزم مونده..... 

سرما خورده ام....احتیاج به یه مسافرت دارم..... 

این قضایا واسه من یه حسن فوق العاده داشت ..منو دوباره به خدا نزدیک کرد...دارم نماز میخونم وبسیار هم لذت می برم.... 

به قول حافظ :باشد اندر پرده بازی های پنهان غم مخور......حالا مطمئن باشین چند وقت دیگه میام میگم یادتونه این قضیه افتاده بود و من چقدر ضجه موره  میکردم.....نتیجه خوبش و خیرش در این بود و این و این............................ 

دوستتون دارم

دردسر

راستش داستان از این قرار است که ما با هزار بدبختی و مشکلات با از دست دادن کل زندگیمن یه کارگاه تولیدی راه انداختیم....هنوز یه هفته نشده تو کارگاه کارگرها با هم درگیر میشن و همسر منم اونجا نبوده و زنگ می زنند ۱۱۰ و.................... 

حالا نتیجه این شده که اونجا تعطیل شده با کلی تعهداتی که داریم و کلی هم مدعی پیدا شده.....کلی دردسر....خیلی گرفتاریم برامون دعا کنید

بدبختی

نمی دونم ..نمی دونم....اصلا دوست ندارم اینجا ناله کنم...اصلا نمی خواهم....اما دیگه تحمل ندارم...خدایا چرا اینجوری شد...چرا اینجوری میشه...داره یه اتفاقایی می افته که اصلا تو ذهنمم نمی تونستم بهش فکر کنم..نمی دونم عاقبت قرار چی بشه...خدایا خسته ام... 

بعضی وقت ها فکر می کنم من چه کار اشتباهی به درگاه خدا کردم که اینجوری باید بشه....خدایا کمکم کن...تو رو به این شب ماه رمضان کمکم کم...خدایا ..... 

هادی ساعی و.. مدال طلا... و جوان........... و فرهنگ سازی.......

هادی ساعی اولین و اخرین مدال طلای المپیک پکن را برای ایران گرفت تبریک.............

اما تو این حین و با پخش موزیک با صدای عصارکه همیشه حس قدرت و غرور را در من زنده می کنه داشتم فکر میکردم که اگر جوان ما چنین موسیقی هایی را گوش کند به جای موسیقی بدون مفهوم و بدون معنی و پر تنش اما بیخود که امروزه رو بورسه و علامت با کلاسی ...و اگر با این موسیقی حس غرور و میهن پرستی و قدرت در او زنده بشه...این فرهنگ سازی نیست؟

این در اینده جوان ایران و ایرانی تاثیز نداره؟

چرا نباید موسیقی ایرانی ..کلام فارسی را رواج بدهیم؟

مثلا المپیک به نظر من جای بسیار خوبی برای مطرح شدن در جهان و نشان دادن قدرت و فرهنگ و پیشرفت یک کشور است.

اگر کشوری در ورزش موفق باشد به نظر شما کشور پیشرفته و سالم و با برنامه ای نیست؟کشوری با اوضاع نا بسامان و محرومیت و ..می تواند در ورزش موفق باشد؟

اصلا چرا در رژه تیم های المپیک ما برای معرفی و اشاعه فرهنگ و سنتمون لباس محلی کشورمون رو به ورزشکارانمون نپوشاندیم؟مگر مانتو و شلوار و کت و شلوار چقدر ریشه در فرهنگ و گذشته ما دارد؟

راهش این نیست که بری تو خیابان و جلو جوون را بگیری و توهین و تحقیر ش کنی و بکشی و ببری و توبیخش کنی که چرا لباست اینجوری است و جرا موهات اینجوری و...

باید از ریشه فرهنگ سازی کنی ..باید به اون بچه نشان بدی فرهنگ و اصالتش چیه...باید ببینه و خودش بخواهد که رفتارش ایرانی باشد مگر چیزی به جز این مد ها و فشن ها به ما ارائه میشه؟.