شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

ترس از همه چی

من از پیری وحشت دارم..... 

یه روزی همه موهایم سپید خواهند شد.....یه روز دیگه دندون نخواهم داشت....یه روزی می آید که دیگه زیبا و جوان نیستم....ناتوانی....درد...بیماری....نا امیدی...انتظار مرگ.... 

وای می ترسم...ترس برادر مرگ است می دونم .....نمی خوام بترسم... 

من از مرگ عزیزانم می ترسم.....من هر هفته و هر ماه کابوس از دست دادن عزیزانم را می بینم..... 

من از بچه دار نشدن می ترسم....همش فکر اینکه شاید مادر نشم آزارم میده..... 

من پر از ترسم....ترس هایی که بروز نمی دهم اما همیشه با منن.... 

من مریضم؟ترس یه بیماری است.....یه بیماری که همیشه با منه....چیکار کنم؟

از همه چی

این یک هفته حسابی افتادم از دست این آنفولانزا.....عجب سینه دردی....مردم... 

من شکمو با این سینه خراب امروز ظهر لازانیا درست کردم و نوش جان کردم... 

خوشحالم دوباره فردا می روم سر کار...خسته شدم این هفته از بی برنامگی...امروز هم دارم می رم نامزدی...نامزدی دختر عموم...... 

 

از اینترنت کتاب گندم را دانلود کردم اما اصلا برام جاب نیست و هنوز نصفه نیمه مونده....البته ۲ هفته پیش سهم من نوشته پرینوش صنیعی را خوندم که به نظرم خوب بود.....رمان حداقل باید یه بار تاریخی یا علمی یا اجتماعی قابل توجه داشته باشه که بشه کتاب با ارزش...... 

خیلی وقته که کتاب درست و حسابی نخوندم..... 

 وای از دسا عطاران...خیلی با نمکه....خروس جنگی با اینکه سوژه خاص نداشت اما به خاطر بازی عطاران دوس داشتم....  

هرچه بیشتر میگذره بیشتر می فهمم که تنها راه پیشرفتم ادامه تحصیله....مالزی من  اومدم......................

درهم و برهم

فکر کردن به این که جوونی داره می گذره...فکر کردن به اینکه یه روز که خیلی دیر هم نیست می نشینم و حسرت می خورم ....غم رو به دلم مهمون می کنه......  

دیروز ظهر تو خواب حس خیلی بدی داشتم....حس می کردم بابام رفته و دیگه هیچ وقت نمی تونم ببینمش ....چقدر سخت بود و چقدر دلم براش تنگ بود...و چقدر دوسش دارم...خدایا مواظبش باش....خدایا عمر طولانی بهش بده.....

 88/8/8 سالروز تولد 8 امین امام ماست ...و من سعادت حضور در آستانش رو دارم....جدا از هر بحث مذهبی و دینی و اعتقادی امام رضا (ع) واسه من چیز دیگه ای است و عاشقانه دوسش دارم......  این روز را به همتون تبریک می گم.....

این روزها روز های خوبی است ...خدارا شاکرم....حس زندگی در من موج می زنه....خدایا ممنونم.....