شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

اونقدر همه چیز دزهم و برهم و به هم ریخته است که نمیدونم واقعا باید چیکار کنم..... 

بعضی وقتا میگم  خدایا منو فراموش کردی؟شک میکنم ...اما یه نشانه باعث میشه دیگه بهه اینکه دوسم داره شک نکنم.... 

اما خوب بهبودب توی اوضاع داده نمی شه...اونم که همیشه میگم حتما مصلحتی در کار است..... 

اصلا در س نمی خونم....رژیم هم نمی گیرم....دختر بدی  شدو ... واسه خودمم هم کلی توجیه و بهانه دارم..... 

کلی کارا کردم که هنوز هیچ کدوم به نتیجه نرسیده...فعلا کف گیر دادم به فیلم دیدن شبی ۴-۵ تا فیلم می بینم ...... 

کتاب تاریخ ایران را تمام کردم...با اینکه کلی کتاب نخونده دارم اما هیچ کدام برام جذاب نیست 

من همچنان منتظز اتفاق های خوب و معجزه هستم......

دارم درس مس خونم جسته و گریخته...واسه ارشد....سختمه 

فعلا با همه کس و همه چیز در صلحم...حتی خودم... 

یه کارایی کردم اینشالا که جواب بده....اگه درست شد حتما خبر میدم....  

دارم یه وبلاگ واسه یه ادم فوق العاده ای که دیگه بین ما نیست درست میکنم..... 

تازه عضو فیس بوک  شدم....خوشم اومده...... 

علاقه ام به ماما ن وبابا روز به روز داره بیشتر میشه....دلم بچه می خواد اما شرایطشو ندارم....بهش که فکر میکنک پشتم میلرزه.... 

سارا دلم برات خیلی تنگ شده....

کلافه

برگشتن که برگشتم...بماند... 

توی این مدت فشار خیلی روم بوده...له ام.....احتیاج به یک تحول به یک مسافرت...احتیاج به ارامش..... 

دارم مثلا واسه ارشد می خونم.....سخته... 

کلی ارزوی بر اورده نشده دارم.....دنبال کارم...پیدا نمیشه...کلافه ام...دارم مستاصل میشم...