شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

اردیبهشت خوب

فروردین ۹۰ هم تمام شد کار خاصی نکردم به جز خوندن کتاب ۵۳ ن فر بزر*گ علوی 

اما اردیبهشت با روزای خوبی شروع شده و داره به پیش میره.....اردیبهشت با یک سفر عالی دو نفره به ترکیه شروع شد....هوای عالی شهر قشنگ استانبول و خرید های خوشگلمممم...البته در برگشت حالمون گرفته شد و چمدون همسرم نیومد البته الان هم بعد ۴-۵ روز هنوز نیومده و گفتند با ژرواز امشب می اید...خدا کنه بیاد خالش خیلی گرفته شد تمام خریداش اون تو بود.......... 

 

 

کلاس تیراندازی میرم و واقعا خوشم اومده....عالیه...یکی از چیزایی که خیلی وقته دوس دارم یاد بگیرم امسال دارم بهش می رسم...مربی هم ازم خیلی راضیه...... 

 

دارم کتاب   زنانی ک با گرگ ها می دوند رو می خونم ....فوق العاده است....به نظر من همه زن ها باید بخونندش...... 

 

مامانم بین مهره ای کمرش فاصله افتاده و خیلی اذیته ....خدا کنه زود خوب شه...حال هممون گرفتس.... 

 

اردیبهشت جونم همچنان خوب و خوبتر پیش برو........

نظرات 3 + ارسال نظر
شایلین چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:53 ب.ظ

به به سفرررررررررر! هورا خریدددددد.دوست دارم. راستی به زودی دارم میام و حتمن بهت خبر میدم که همو ببینیم.

منتظرممممممممممممممم

زیبا یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ق.ظ

سلام
تازه با وبلاگت آشنا شدم..
لذت بردم از خوندن نوشته هات.
شاد باشی..

الهام مامان دل آرام سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:11 ب.ظ http://delaramemaman.persiablog.ir

کلاس تیر انداز!!!چه عالییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد