شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

این روزها

سلام 

پول رسید دستم....یک پول قلنبه..... 

ولی از امروز دیگه دستم نمی خاره.................. 

 

 

این روزها روزهای خوبی است...پیش به سوی روزهای بهتر

شنبه خوب

امروز روز خوبی است...همه دنیا در حال پاسخ مثبت به من دادن هستند... 

اول صبح با نقد کردن یک چک شیرین شروع شد... 

با حمایت خانواده ادامه پیدا کرد... 

با خبرای خوب از طرف همسر تکمیل شد.... 

منتظر اتفاقات خوب همچنان هستم.....

کف دستم می خاره

این روزها دایم کف دستم می خاره.... می گن وقتی کف دستت می خاره پول می اید دستت.....پس لابد خیلی پول قراره دستم بیاید چون خیلی می خاره..... 

 یهو یه چیزی به ذهنم می رسه ...دراز کشیدم روی تخت و افتاب می تابه به دستام.....اوه چه نقش و نگاری ... اگه به کف بینی اعتقاد داشته باشیم....نمیشه گفت که با خاریدن کف دستم داره بازم اتفاقات جدیدی تو زندگیم در لوحه کف دستم نقش می بنده؟؟؟؟  

یا شاید داره سرنوشتم عوض میشه؟؟؟

ای خدا

خدایا کمکم کن ازت خواهش می کنم 

 

تنها امید و دار و ندارم تویی 

 

 

تو نا امیدم نکن

ای خدا

شنیده بودم دوره اخرالزمان پر از بی رحمی است....پر از بی انصافی است......مردم بد می شوند.....هیچ کس برای هیچ کس مهم نیست ....و...... 

 

فکر می کنم الان دوره اخرالزمان است..... 

دوره ای که پدر و مادرا نسبت به بچه شون بی رحمند....دوره ای که شوهر به زنش رحم نداره.....دوره ای که همه فقط و فقط به فکر خودشونن..... 

 

دلم گرفته ...گرفته از این ادما