شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

کلاس ورزش می روممم

بلاخره بر تنبلی غلبه کردم.....کلاس ورزش رفتن برام خیلی سخت بود منم رفتم کار با دستگاه ثبت نام کردم تا کم کم راه بیافتم و الان دو جلسه گذشته و راضیم....  

همه چی روتین و اروم و خوبه.....و می گذره.... 

دلم یه نی نی کوچولو می خواهد...این روزا خیلی به نی نی فکر می کنم.... 

بادا انجه خدا می خواهد همان بشود..... 

منتظر خبرهای کاهش وزنی باشید...انشاله

نظرات 4 + ارسال نظر
شایلین جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ب.ظ

کاهش وزن رو همواره پایه هستم......آفرین.....منم میخواممممممم

میسسس یو

آرزو مامان آرش سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ب.ظ http://jiluah.persianblog.ir

سلام بانو جان ورزشکار

آفرین که همت کردی. انشاءالله خیلی زود به آرزوی قلبیت برسی.

آرزو مامان آرش چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ق.ظ http://jiluah.persianblog.ir

سلام بانو جان
خوبی؟ چه خبر خوبی؟ کی دارین میائین دبی؟

کجاها را تا حالا رفتی؟
صحرا، پارک آبی آتلانتیس، رقص آب دبی مال، مدینه جمیرا، تور شهری، فِراری ورلد ابوظبی، مسجد ابوظبی و Iceland راس الخیمه ... ... جاهای واقعاً دیدنی هستند. از مراکز خرید هم دبی مال، امارات مال، فستیوال سیتی، سیتی سنتر مردف، اوت لت مال، ابن بطوطه، مرکاتو و وافی خیلی قشنگ و دیدنی هستند.

آرزو مامان آرش پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ق.ظ http://jiluah.persianblog.ir

سلام خوبی؟
امیدوارم بهتون حسابی خوش گذشته باشه.
من هم خیلی دوست داشتم از نزدیک ببینمت که قسمت نشد. انشاءالله دفعه بعد. موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد