شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

کدام نیمکره

بد نیست خودتو یه تستس بزنی ببینی کدوم نیمکره مغزت بهتر کار می کنه...

با خوشحالی .......دو نیمکره من مثل هم عمل می کنند.....فک کنم هیچ کدوم کار نمی کنه....

http://www.rahezendegi.com/test.asp?TID=2397

وای ی ی ی

تنها سند تاریخی درباره نام خلیج فارس، کتیبه باستانی هخامنشیان، در جزیره خارک، در رژیم جمهوری اسلامی نابود شد.

ببینیم چگونه در دورانی کوتاه، گروهی مخالف، توانستند بزرگ ترین آثار یک فرهنگ عظیم را نابود کنند.

میتوان گفت این تنها سند و کتیبه تاریخی بود که درباره نام خلیج فارس باقی مانده بود.

رژیم جمهوری اسلامی در رسانه هایش به همین سادگی و اینگونه به جهان اطلاع داد: کتیبه باستانی زمان دوران هخامنشیان، که در جزیره خارک نگهداری میشد، توسط فرد یا افرادی، با کلنگ و تیشه تخریب شد!!!

کسی از صحت و سقم و واقعی بودن این خبر اطلاعی داره؟؟؟

ایران

چیکار میتونیم واسه ایران بکنیم؟؟؟؟؟؟

از تاریخ که هیچی نمی دونیم.....از اینده که سهمی نداریم......تمام انچیزی را که داریم هم داریم از دست می دیم......

هیچ درباره شهر سوخته می دونین؟

یه سری به وبسایتش بزنین   http://www.shahr-i-sokhta.ir/

بخونین...حداقل بدونین چی بودیم و چی شدیم........

بیایید به هم کمک کنیم ایران را زنده کنیم......بایید باز هم تاریخ بسازیم....حداقل آنچه داریم حفظ کنیم.....

ای بابا

از خودم خسته شدم ...از خودم نه از زندگی یکنواخت ....اخه این که نشد زندگی....

نه تفریحی نه کار مثبتی ...نه حتی انرزی و انگیزه ای

چه کار کنم؟

حق

همه انچه می خواهم آن چیزی نیست که در حقیقت لایق آنم...چرا که خوب نمی دانم لیاقت من

چیست...و این تمام مشکل من است............

سعدی

در زندگانی سعی کن تا به از دیگران باشی به فعل و صلاح و کرم که در مردگی پادشاهان و گدایان یکسانند و اگر مدفن سلطانی یا سگبانی باز کنند میان ایشان فرق نتوانند کرد

گلستان سعدی

دو کس مردند و حسرت بردند:یکی انکه داشت و نخورد و دیگر انکه دانست و نکرد.