شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

کاش جهانگرد بودم

هر کاری هم که انجام می دهم باز هم احساس می کنم به اندازه کافی از وقتم استفاده نمی کنم و دارم روزمرگی می کنم................. 

این روزها کتاب می خونم....کمی درس.....فیلم می بینم..... 

اما اینها کافی نیستند ...اینا راضی ام نمی کند.....خیلی کمند.... 

تو فکر کارم ...اما دیگه تدریس نه.....نمی دونم...خدایا هدایت می طلبم..... 

کاش جهانگرد بودم......................

نظرات 1 + ارسال نظر
ermes جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:39 ب.ظ http://ermes-3.blogsky.com/

کمی خوبم ، کمی خنثی ، کمی بد !
نه هابیلم ! نه قابیلم ! همینم

نمی آید بجز کابوس وحشت
به خواب چشم های نکته بینم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد