شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

خرداد

خرداد هم تمام.... 

اخرین ماه بهار ...ماه تولد من.... 

غیر از تولدی که مامان اینا واسم گرفتند امسال از طرف بهترین دوست هایم سوژرایز شدم و یکی از قشنگترین خاطرات تولد برام رقم زده شد....در حالی که چند روزی از تولدم گذشته بود و اصلا انتظارش رو نداشتممممم...مرسی دوست های خوبم 

ترم دوم کلاس تیراندازی هم تموم شد و من از ژیشرفتم و ثبت رکوردم راضی ام 

کتاب راز رو خوندم 

و جلد ۱و۲ کلیدر 

فیلم johny english ...... 

و فیلم conversation with god که توصیه می کنم حتما ببینید.... 

مدتی است که سر کار نمی روم و این کسلم کرده  و احساس بطالت می کنم دوباره تو فکر سر کار رفتنم

...

از این به بعد می خواهم اخر هر ماه اون ماه رو واسه خورم بررسی کنم ببینم که جه کردم و چه ب من گذشته.... 

اردیبهشت ماه نسبتا خوبی بود  

مسافرت....شروع کلاس تیراندازی که عاشقشممممم....شرکت در اولین مسابقه تیراندازی و کسب رکورد نسبتا خوب اونهم  برای منی که فقظ ۸ جلسه تیراندازی کردم.....  

خوندن کتاب :؛زنانی که با گرگ ها می دوند/ که کتاب خیلی خوبی بود 

رفت و امدهای خیلی خوب با دوستامون که بسیار قرح بخش بود  

در راستای پس انداز خرید یک مدالو زنجیر بسیار ظریف و خوشگل که خیلی می دوستمش 

اومدن جواب حراست اموزشگاه و تکمیل مدارکمون و فرستاده شدن پرونده به تهران..تا ببینیم جواب نهایی چیه..... 

و البته یه سری کارا که عقب افتادن و مهمن و باید تو خرداد انجام بشن