شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

این روزها

تو اتاقم نشستم....دارم وبلاگ می خونم..... 

تو هال نشسته و داره تی وی نیگا می کنه.....صدای یه آهنگ قدیمی از جورج مایکل... 

 

کم کار و تنبل شدم....این مدت زیاد کلاس نداشتم و همش خابالوام  

 

شنبه وقت دکتر دارم.... 

دلم نی نی می خواهد البته شاید خواسته ام خودخواهی است

 اخلاق همسرم این روزها تعریفی نداره ...البته فکرش مشغوله و مشکلات داره ....اما کلا ازش راضی نیستم.....منم خیلی کم طاقت شدم..... 

 

این خونه جدید خیلی دلباز و خوبه...راحتم و دوسش دارم و احساس خوبی در خانه دارم... 

 

کار

یه کار خوب بهم پیشنهاد شد .بر خلاف همیشه با اولین مصاحبه پذیرفته شدم.و از فرداش شروع به کار کردم.... 

اما فقط برای یک روز..... 

واقعا کشش کار اداری با تایم بالا رو ندارم.....واقعا سنگین و اصلا با روحیه ام سازگار نیست...و در حالتی که شاید از دید همه اشتباه بود کنار گذاشتن این کار اما من کنار گذاشتم.... 

من از تدریس لذت می برم هرچند درامد درست و حسابی نداشته باشه....پس به تدریس ادامه می دهم.... 

 

اوضاع خونه خوبه....خدا رو شکر از همه چی راضیم...  

می خواهم برای خودم بیمه رد کنم ...کسی هست این کارو کرده بشه و بتونه منو راهنمایی کنه؟

سلامی از خانه جدید

سلام 

 

اسباب کشی کردم به یک خونه زیباتر و بزرگ تر و کلی تو روحیه ام اثر مصبت داشته... 

 

به زودی بر می گردم