شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

سفر

جمعه شب از سفر برگشتیم ..یک سفر یک هفته ای برای یار سوم به دبی....من اصلا موافق دبی نبودم و دوست داشتم بروم مالزی -سنگاپور اما متاسفانه با اینکه خیلی خیلی بیشتر از قیمت تور دبی خرج کردیم اما باز هم همسر تکراری من به بهانه های الکی دبی رزرو کرد.... 

دبی اصلا مثل دفعه های قبل نبود ...قیمت ها بسیار بیشتر بود...و حالا که اومدم مشهد می بینم همه جیز این حا هست و قیمت ها هم بهتر.....البته واقعا تنوع انتخاب دبی رو هیج جا نداره 

چون تمام تفریحات رو دفعه های قبل رفته بودیم این دفعه فقط کا -با -ره تهران رو رفتیم که عارف بود و بسیار جالب.... 

به هر حال خوب بود و استراحتی بود اما من از جیزهای تکراری متنفرم.............جیکار کنم تا همسر اینو بفهمه...............من عاشق امتحان کردن چیزای جدید و جاهای جدیدم.... 

 

امروز هم رفتبم ۲ تا فرش ۲*۳ خوشگل واسه تو پذیرایی خریدیم تا فرش های تو پذیرایی رو تو اتاق خوابا بندازیم....شنبه برامون می اورند..... 

 

وای شام نخوردم دارم از گشنگی می میرممممم

نظرات 2 + ارسال نظر
نوشین مامان هستی شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ب.ظ http://hastiyemaman.blogfa.com

همیشه به سفررررررررر
مبارکه فرشها عزیزممممممممم

مرسی نوشین عزیزم

[ بدون نام ] یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد