شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

همه چی

امروز بعد از مدت ها عزمم رو جزم کردم و بولین بار رفتم پارک ساحلی افتاب..... 

فقط مجموعه ابی اش برای خانم ها دایر است که شامل استخر...جکوزی..سالن بدنسازی...ایروبیک....یوگا .....سونا خشک و بخار و سونای ماسه  است.... 

من که همیشه بعد از یک ساعت تو اب بودن خسته می شدم امروز از ساعت ۳ تا ۶ اونجا بودم و خیلی بهم خوش گذشت و روز خوبی داشتم... 

نمی دونم چرا پاییز که میشه من دوست دارم بی دغدغه فقط لم بدهم و فقط کتاب بخونم...مخصوص کتابی که فضای تاریخی داشته باشه و منو ببره توی یک دنیای دیگه..... 

دو تا کتاب خریدم.....سال بلوا از عباس معروفی که خوندم و تموم شد و خیلی برام جالب نبود و بیگانه البر کامو که هنوز نصفه است و اونم خیلی جذبم نکرده.... 

پیام نور هم واسه ارشد جامعه شناسی انتخاب کردم.......هوراااااا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد