شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

فلاور باکس

یخوام چند تا فلاور باکس واسه تراس بگیرم ....میخوام یه گلدون بزرگ سبز واسه توی اشژزخانه بگیرم....میشه با چند تا بکس شاد و سبز و زنده روحیه خودتو چند نفرو عوض کنی 

 

                           

 

میشه با یه هزینه کوچک محیط رو ۱۸۰ درجه تغییر داد .

                       

ظاهر ما

وقتی خودمون از ظاهر خودمون خوشمون نمی آید آیا واقعا میشه توقع داشت که دیگران خوششون بیاد؟

اولین موی سپید

اولین تار موی سپید بین موهای مشکی ام نمایان شده....اولین نشانه پیری بر من اشکار شد...اخه منم مثل خیلی از جوون ها فکر می کردم هنوز با پیری خیلی فاصله دارم..هنوز خیلی فرصت دارم ...من با بقیه فرق می کنم اما.....اما .....و من چقدر اشک ریختم و غصه خوردم....آره شاید مسخره باشه ادم واسه یه تار موی سپید اشک بریزه و غصه بخوره...اما واسه منی که به ارث عالی بودن رنگ دانه های موهام پز می دادم...منی که فکر می کردم موهام مثل بابا خیلی دیر سپید میشه...منی که اینقدر از گذر سریع زمان غافل بودم......واقعا ترسیدم....احساس کردم چه زود دیر می شود.... 

البته تو این مدت خیلی روم فشار بوده باز جای شکرش باقیه که همین یه دونه فعلن سپید شده. 

پ.ن:قرار بود این هفته برم سر کار ..کاری که به قول بابا ۱۰۰ درصد بود و قول استخدامی اش را داده بودند اما بازم نشد....نمی دونم شاید صلاح است خدا جونم می دونم تو برای من بهترین رو می خوای ..منتظر معجزه هات می مونم.

زن بودن

خیلی خوبه بعضی وقت ها غرور رو بذاری کنار و از دیگران کمک بخوای....خیلی خوبه که گاهی اوقات حسود باشی...خیلی جالبه که بعضی وقت ها جاه طلب باشی....خیلی دوست داشتنی است که یه وقت هایی خیلی خیلی مهربون باشی...خیلی عالی که گاها سنگ دل بشی و بی احساس...خیلی خوبه که بعضی وقت ها خود شیفتگی داشته باشی و بعضی وقت ها منتقد خودت باشی.... 

خیلی لذت بخشه دست و پا زدن تو این  احساسات زنانه....واسه همینه که من واسه زن بودنم میمرم