شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

اومدم گرد و خاک اینجا رو بگیرم ..اومدم تا به اینجا رسیدگی کنم 

۲ ماهی میشه که مامان عزیز من درگیر دیسک کمر و رگ سیاتیکش هست...و منم تا اونجایی که می توانم سعی کردن بهش خدمت کنم و اکثر روزها اونجام....راضی ام اینقدر عادت کردم به هر روز دیدنش که دیگه فکر نمی کنم مثل قبل ها بتونم هفته ای یکی دوبار ببینمش..... 

 

دارم کتاب قدرت ارده از وین دایر رو می خونم که بیشتر در مورد مشیت الهی است و بسیار عالی و مناسب حال و روز این روزهام...... 

 

شاید به زودی تغییرات بزرگی تو زندگیمون اتفاق بیفته.... 

 

همچنان کلاس زبان پیش می ره و من خیلی راضیم....اینکه چند ماه دیگه می توانم مدرکی رو که خیلی وقته می خواستم داشته باشم برام خوشحال کننده است....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد