شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

۹۰ و ۹۱

سلامممممم 

یه زمانی بود که خیلی روزانه نویسی می کردم...البته بیشتر توی دفترمممم اما حالا نه تو وبلاگ و نه توی دفتررررررر...این خیلی بدهههه  

پنج شنبه عروسی بودیم....با اینکه ارایشگاه خیلی بد درستم کرد اما خیلی خوش گذشت....جمعه ژا تختی بود و دیروز مهمونی خونه دوستامون بودیم که خیلی خوش گذشت و تا ساعت ۲ همش می خندیدیم و با کوچولوی شیرین و خوشگل دوستم کلی حال کردیممممممم 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

کلا برای عید ی مانتو خریدم و یک کفش ....اصلا چیز خوبی پیدا نکردمم....فعلا برنامه مسافرت هم نداریم.....خیلی تورها گردنن ترجیح دادیم تو اردیبهشت بریمممم 

---------------------------------------------------------------------------------------------------- 

می خواهم از سال ۹۰ بنویسم و هدف ها و هواسته های سال ۹۱  

 

 

  نود نسبتا سال خوبی بود....همسرم کارش رو به را بود....۲تا سفر خارجی رفتم و چند تا سفر داخلی.....۳ کیلو از وزنم کم کردم....کلی به دکوراسیون و وسایل خونه رسیدم........کتابم رو برای چاژ دادم انتشارات...........کنکور ارشد دادم...کمی درس خوندم ...پس انداز کردن رو یاد گرفتم

 واسه موسسه فرهنگی اقدام کردم

  

 

سال ۹۱ 

انشااله خرید خونه 

صاحب نی نی شدن 

دانشجو ارشد شدن 

۲-۳ سفر خارجی 

کم کردن وزن 

اضافه کردن ورزش به برنامه روزانه 

پس انداز  

منظم بودن 

کار کردن روی خودم از همه نظر 

مدرک زبان بگیرم

نظرات 2 + ارسال نظر
شایلین سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ب.ظ

امیدوارم به آرزوهات برسی و کلیم کنارش شاد باشی

مرسی دوست خوبم منم برات بهترین ها رو ارزو میکنم

میلاد سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ب.ظ

آفرین به این پشتکار وبلاگ7 ساله ندیده بودم تاحالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد