شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

نمی دونم جرا حوصله اینجا نوشتن رو دیگه ندارم... 

کتاب ۱۰ جلدی کلیدر رو تموم کردم....کتاب گرامر تالیف بابا رو هم مرور کردم و رفتم تایین سطح زبان....تصمیمم اینه که مدرک زبانم رو بگیرم...۴ ترم مونده 

از اول مهر تا حالا ۱ کیلو وزن کم کردم..... 

گرونی وحشتناکه....یه کم ژول جمع کرده بودم تا ظلا بخرم اما اونقدر یک دفعه طلا گرون شد که دیگه چیزی که می خوام رو نمی تونم با این وضع بخرم..نمی دونم چی میشه...نمی دونم 

هفته اینده تولد همسرمه خیلی دوس دارم خوشحالش کنمممممم..خیلییییییییی 

پیشنهاد بدین لطقا

نظرات 1 + ارسال نظر
شایلین پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ق.ظ

کلیدر رو خیلی خیلی وقت پیش خوندم.منو یاد اون دورانا انداختی!!!!
الان همه چیز خیلی خیلی گرونه و هممون همین وضعیتو داریم و نگرانیم. ایشالا بهتر بشه همه چیز. کلاس زبانم آفرین عالیه. من اونجا آریان÷ور میرفتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد