شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

دنیای این روزهای من

میشه گفت این روزها روزهای خوبی تو زندگی منند..... 

همسرم عموما سر کار است و سرش شلوغ...ومن که عادت به با هم بودن 24 ساعته داشتم بعضی وقت ها کمبود محبت میگیرم..... 

هفته کذشته تقریبا همش با دوستانم گذشت و دیدارها تازه شد... تقریبا هر روز مهمون داشتم... 

جمعه همراه خانواده و طبیعت روز بسیار خوبی بود... 

هوا خیلی گرمه ..من که جرات نمی کنم پام و بگذارم بیرون.... 

همچنان منتظر اتفاقات فوق العاده خوب هستم...خدایا ازت ممنونم برای همه داده ها و نداده هات 

 

پی نوشت:پست قبلی در حالت مافوق عصبانی نوشته شده .... الان اون حس رو اصلا ندارم اما پاکش هم نمی کنم

نظرات 3 + ارسال نظر
نهال یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:45 ب.ظ http://nahal87654.persianblog.ir

حالا بر عکس تو همسر من که زیاد تو خونه میمونه من کلافه میشم.

اره راس میگی اینم کلافه کننده است

سمیرا مامان سپهر دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ب.ظ http://sepehrjoonam.blogfa.com

بجاش الان وقت استراحته .
از نبودش استفاده کن

مینا یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:39 ب.ظ http://www.2simcard.blogfa.com

مزایای سیستم خرید پستی:

خرید آسان در هر زمان و هر مکان و در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته
اطمینان خاطر خریدار از تحویل کالا (اول دریافت کالا، سپس پرداخت وجه آن) = افزایش فروش
عدم اتلاف وقت خریدار در صف بانک و ترافیک شهری
مراجعه روزانه مامور پست به محل فروشنده برای جمع آوری سفارشات
عدم نیاز به داشتن کارت های الکترونیکی خرید توسط خریدار
عدم نیاز به داشتن سیستم حسابداری و صندوق داری برای فروشگاه
وصول کامل پول توسط مامور پست و خلاص شدن از مسایلی مانند چانه زدن، تخفیف گرفتن
افزایش فروش خود در بازاری به وسعت همه شهرها و روستاهای ایران
-------------------------------------------------------------------------------------------------
روش خرید: برای خرید کالاها,پس از کلیک روی دکمه خرید پستی و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. .
-------------------------------------------------------------------------------------------------

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد