شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

دوست دارم خدا

تقریبا هیچ روزی در هفته نیست که به طور کامل خونه باشم....سرم حسابی شلوغه... 

۴دی امتحان ایلتس (سمپل) دادم و از شنبه نشستم سر کلاس ielts 2 اما کلاس ها فشرده است...واسه منی که اینقدر سرم شلوغه....اوه..... 

توی یک موسسه آموزش عالی هم یک کلاس گرفتم ...همینطور یک کلاس کنکور پسرانه..... 

خدا رو شکر می کنم....واسه همه چی.... 

 

امروز بعد از ظهر بیکار بودم و تنها و رفتم واسه خودم کلی خرید کردم......خیلی حال داد به خدا خستگی ام در رفت..... 

 

فردا از 8 صبح تا 8 شب کلاس دارم ......خدایا کمکم کن....... 

خدایا دوست دارم ممممممممم.......

نظرات 1 + ارسال نظر
گلپر سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:22 ب.ظ http://sokhan.persianblog.ir

پس به خرید درمانی رو آوردی . تو این کشور بی تفریح خیلی خوب جواب میده .

آره والا رو من که اثرش صد در صده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد