شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

از بی فیلمی رفتم سراغ دی وی دی های قدیمی ....2تا فیلم دیدم یکیشون taking lives

که انجلینا جولی توش بازی میکرد و قشنگ بود و یکی law$traction که بازیگرش

جیمز باند بود که زیاد مالی نبود ....

کتاب قلعه حیوانات رو تموم کردم ...توصیه می کنم بخونید ...وجه اشتراک بسیار زیادی در آن می یابید...با خودتان....دنیایتان...و....

همچنان در حال خواندن کتاب توفان در ایران هستم و تقریبا به وسط های جلد یک رسیدم....به دلیل اینکه داستانی نیست و وقایع تاریخی است و کلی اسم خارجکی توش داره  خوندنش با سرعت پیش نمی ره.....

احتمالا 5شنبه واسه ناهار مهمون دارم....مهمونی که برام عزیز است و همراه شوهرش برای اولین بار به خونه ام می ایند....ضمن اینکه خونه بسیار نا مرتبی هم دارم....

پ.ن:تو این دوره زمانه اگه می خواهی ببینی کی دوست داره...ببین که جه کسی از پولش به خاطر تو می گذره.....و مامان بزرگ من این کارو کرد و بازهم به من ثابت کرد که چقدر براش مهمم

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ق.ظ

سلام
اخیرا سایت www.masomi.org امکاناتی را برای کاربران اینترنتی فراهم کرده تا هر فردی با هر عقیده و دینی، نظرات، اندیشه ها و سوالات خود را با دیگر کاربران مطرح نموده و به تبادل افکار بپردازند.

هشدار: در زمان ورود ممکن است ابتداء شوکه شوید که سایت را اشتباه وارد شده اید. اصلا تعجب نکنید پیش از هر تصمیمی به بخش انجمن سایت رفته و مقالات آن را مرور کنید. سپس اگر مایل بودید ثبت نام کنید.

این امکانات موقعیت منحصر بفردی را برای کسانی که می خواهند نظرات، عقاید، اطلاعات علمی، اندیشه های شخصی و احساسات خود را با کاربران بیشتری در میان بگذارند ایجاد کرده. بخصوص افرادی که دارای وبلاگ شخصی هستند می توانند پس از ثبت نام آدرس وبلاگ خود را وارد کرده تا بازدیدکنندگان بیشتری از وبلاگشان دیدن نمایند.

ضمنا در صورت ورود به انجمن در بخش نوشته های شخصی لطف کرده و به نظر خواهی من پاسخ دهید.
با تشکر

سارا خانم چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ق.ظ

سلام ملوسم
ببین دخمره
من ادم خیلی خیلی معمولی هستم
فقط ماجراهای زندگیمو مفصل تر با جزییات می نویسم که شاید برای تو جذاب شده
و اما درباره مشکلات
نمیدونم
هر کسی کوهی از مشکلات داره که باید باهاشون کنار بیاد
ولی من کم اوردم
خیلی وقته
راستی
از خودت بیشتر برام بگو
خیلی تلگرافی می نویسی
از زندگیت راضی هستی
از همسرت
؟ می خوام بیشتر ازت بدونم
تا بعد

نوشین مامان هستی چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:01 ب.ظ http://www.hastiyemaman.blogfa.com

مرسی عزیزم از حضورت ما هم لینکت کردیم........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد