شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

چی بگم

نمی دونم چمه تا ظهر می خوابم.....

امروز مهمونی دعوت بودم نرفتم....میدونی  چرا چون فکر می کنم عامل بر گزار کننده مهمانی سر و گوشش می جنبه...همش در پی دلبری کردن و لاس زدن و بی حیایی کردنه.. حالا چه تحفه ای هم هس

نه می دونی ادم هایی که تو مهمونی اند مورد قبولم نیستن......چیزی ندارن تا ازشون یاد بگیرم....من می گم همنشین تو از تو به باید......تا تو را عقل و دین بیفزاید.....

خلاصه نرفتیم تولد.....رفتیم شیرینی خریدیم.....شام....اومدیم خانه

دلم از دست بی برنامگی و بی هدفی خودم گرفته.....

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مرجان پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:31 ق.ظ http://marjan.blogfa.com

وبلاگت رو میخونم اما من یه حال بدی نسبت به تبادل لینک دارم انگار آدم معامله میکنه!!!! اگه دوست داشتی منو لینک کن. ایضا بنده هم میخوانم و اگر خوش به دلمان آمد میلینکیم!!!

نهال پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ق.ظ

با کمال میل عزیزم...

سارا خانم پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام رفیق
تک تک مطالبتو رو خوندم و یک پیام کلی می زارم
خوش باشی
وب خوبی داری
در ضمن دیر به دیر ان میکنم چون بیشتر نمیتونم
خوبی
مواظب خودت باش
باز هم میام
تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد