شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

من و اینده

دختر عموم که تا پارسال دیپلم تجربی داشت...تو این چند وقته شده مربی کامپیوتر در اموزشگاه و خانم مهندس و البته الان بهم خوب ررسید که مربی نمونه شده..خوب صد البته که مبارکش باشه ...نه اینکه بهش حسودی کنم نه اما میگم اخه این چه مملکتی است که ما رفتیم 4 سال جون کندیم تا لیسانسمون گرفتیم و شدیم مهندس یکی در عرض 6 ماه فوق دیپلم کامپیوتر می گیره اونم میشه مهندس....البته ای سی دی ال و رایانه کار درس دادن مهندس بودن نمی خواهد و البته واسه کسی تو شرایط ایشون که بعد از 10-12 سال زندگی مشترک و دیپلمه و خانه دار بودن حالا شده خانم مهندس و مربی نمونه واقعا عالی است و باید بهش تبریک گفت اما ................یه جورایی هم از دست خودم ناراحتم که همچنان دارم دور خودم می چرخم و گیج می زنم......فردا شب هم خونه همین دختر عموم شام دعوتیم و با ز اضافه وزنم یادم اومده..اخه من چی وشم که اضافه وزن دیده نشه و برازنده ام باشه..با با منم دیگه شلی رو از حد گذزوندم..... سارا تو وبلاگش پست خیلی جالبی گذاشته توصیه می کنم خانوم ها حتما بخونبن........................

. پ.ن۱:چقدر خوب است که کارات را بنویسی .....همه انجام می شوند اینو بار ها و بارها امتحان کرده بودم اما دوباره به علت اینکه کلی کار عقب افتاده داشتم امتحان کردم....هر کاری که انجام میدی علامت می زنی و این باعث میشه دوباره چشمت به لیست کارهایت بیفته و توی ذهنت براشون برنامه ریزی کنی و انجامشون بدی و بار بارها دوباره نروند تو لیست کارهای عقب افتاده ات

پ.ن2: احتیاج به یک بازسازی و باز بینی اساسی در مورد خودم دارم..نمی دونم چه جوری و از کجا شروع کنم

نظرات 2 + ارسال نظر
دختر پارسی پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:23 ق.ظ http://mydiaries1.persianblog.ir/

مشکل اینجاست که در مملکت ما شایسته سالاری مهم نیست . به قول مهران مدیری توی یکی از برنامه های طنزش زیر آب زنی پول و پارتی مهمه که بتونی بری سر کار و موفق باشی !
حامد حدادی بازیکن تیم بسکتبال ایران توی بازیهای المپیک مورد توجه تیم های لیگ برتر آمریکا قرار گرفت و اونها می خواستند باهاش قرارداد ببندند تا حدادی توی تیم اونها بازی کنه اما طبق قوانین آمریکا قرارداد تجاری با ایرانیها ممنوعه .برای همین تیم ها حق ندارند باهاش قراردادببندند .
اینم لینک خبرش البته اگر فیلتر نباشه http://www.voanews.com/persian/2008-08-18-voa7.cfm

نوشین مامان هستی یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:07 ق.ظ

مرسی عزیزم از نظر لطفت نسبت به خودم ........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد