شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

عشق و انگیزه

لبریز از یک عشق فوق العاده ام نسبت به خانواده ام .پدر و مادرم را از جان عزیز تر دارم .

اگر هنوزم انگیزه ای برای درس خواندن و کار های دیگر هست دلیل اصلی اش ان هایند.

دوست دارم ازم راضی باشند و از بابت من خیال اسوده.

دوست دارم به بودنم افتخار کنید .دوست دارم بتونم کمی از زحماتتون را جبران کنم .

اما برایم هیلی جالب و تعجب اوره .به این زندکی به این دوری خیلی زود عادت کردم.

الان بیشتر از ۲۰روزه نه دقیقا ۲۷ روز است که ازتون دورم.عاشقونه دوستتون دارم .

مواظب خودتون باشید.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمود پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:24 ب.ظ http://asemane7th.blogfa.com/

دوست خوبم سلام
اول از هر چیزی در زدگی باید هدف ما رضای خداوند باشد که هرگاه رضای خدا را در نظر بگیریم مسلماْ کار زیبایی را انجام دادیم. خداوند از ما می خواهد به پدر ومادر نیکی کنیم پس امیدوارم همیشه اول از هر چیز رضای خدا در زندگی مد نظر شما و من و همه مردم جهان باشد .
به آسمان هفتم ما هم سر بزن .
خوشحال می شیم .
خدای بزرگ و مهربان یار و یاور همیشگی شما

خانوم پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:34 ب.ظ http://khan00m.blogsky.com

تا حالا شده انقدر از محبت یکی پر شی که گریه ات بگیره؟؟؟
شاید قشنگ ترین احساس دنیا عشق ورزیدنه به همه کس و همه چیز

خواهر یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:53 ق.ظ http://nadaram

خوش به حال پدر مادرتون با داشتن پسری مثل شما
موفق باشین

ممنون اما من که پسر نیستم....بانو هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد