شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

کتاب هایی که می خوانم(امینه)

کتاب امینه را قبلا خوانده بودم ...انهم نه یک بار ..بلکه سه بار

بعد از مصاحبه بی بی سی با عباسعلی میرزا قاجار و شنیدن دوباره اسم ملکه جهان دوباره امینه به دست شدم و باز هم لذت بردم و آموختم

هر چند اقای بهنود با زیرکی ابتدای کتاب گفته که این یک داستان است و بعد خودش قصه بودن انرا نقض کرده و گفته این تاریخ است به هر حال من نمی خواهم امینه داستان باشد ...نمی خواهم باور کنم امینه نامی نبوده...امینه را دوست دارم....

توصیه می کنم حتما حتما بخوانید کتاب امینه را

ذهنم پر سوال در مورد مطالب کتاب است....و این هنر نویسنده است...کتابی که همیشه در خاطرم میماند و یک دلیل آن مجهولات و کنجکاوی هایم است.....

اقای بهنود بسیار چیره دست و زیرکی....درود بر قلمت...ممنون برای امینه

نظرات 1 + ارسال نظر
مسافرکوچولو سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:34 ق.ظ

سلام.به نظرم کسی که ازبهنودتحریف کارمزدورکثافت تعریف کنه به جای عقل توسرش بایدپهن باشه.این مردک حرامزاده قلمش غیرازدورغ نداره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد