شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

ای خدا

شنیده بودم دوره اخرالزمان پر از بی رحمی است....پر از بی انصافی است......مردم بد می شوند.....هیچ کس برای هیچ کس مهم نیست ....و...... 

 

فکر می کنم الان دوره اخرالزمان است..... 

دوره ای که پدر و مادرا نسبت به بچه شون بی رحمند....دوره ای که شوهر به زنش رحم نداره.....دوره ای که همه فقط و فقط به فکر خودشونن..... 

 

دلم گرفته ...گرفته از این ادما

نظرات 3 + ارسال نظر
عاشق(مژی و عسلیش) یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ب.ظ http://lezateeshgh.blogsky.com

سلام عزیزم
خیلی بهش فکر نکن - دنیا این مدلی هست-

نهال دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:51 ب.ظ http://nahal87654.persianblog.ir

موافقم بی رحمی موج میزنه

م. شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ق.ظ

خب پس، این شکست ناپذیر2 ادامه همون شکست ناپذیر(بدون شماره) هست
باخودم میگفتم کامنت پست های قدیمی رو احتمالا جواب نمیدی؛ ولی اشتباه می کردم.

میدونی چیه؟ در کامنت پست بعدی، از صلاح بودن اتفاقی که افتاده گفتم
می خواستم بگم، حتا اگر صلاح هم نبوده باشه، ما چاره ای جز پذیرش نداریم، پس بهتره فرض کنیم که صلاح در این بوده. اون وقت آرامش بیشتری خواهیم داشت.
زندگی، رفته رفته سخت‌تر میشه. همیشه همینطور بوده. هرچی میگذره وضع بدتر میشه که بهتر نمیشه. اما این ما هستیم که پخته‌تر میشیم و راههای مقابله با مشکلات رو یاد میگیریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد