شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

خرج و دخل

من اینجا اعلام می کنم آقایان واقعا دستتون درد نکنه ....واقغا دل بزرگی دارید....آدم یک ماه بره سر کا ر....حوقش را تمام و کمال و با رضایت کامل خرج خانواده کنه...دم شما گرم... 

والا واسه من که خیلی سخته...به جونم بسته است....حالا تازه ارزش پول را می فهمم...... 

ولی از اینا بگذریم خدایی پول در آوردن عجب حالی میده...... 

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا خانم جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 ق.ظ

سلام رفیق
ببخش
که برات نمینویسم
یکم خود درگیر شدم

فدات شم...دلم خیلی تنگته...

سینا سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:42 ق.ظ http://khaaen.persianblog.ir

و پول خرج کردن ضدحالیست بس عظیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد