شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

قدرت یک زن

فکر می کنید یک زن قدرت عوض کردن یک زندگی رو داره؟ 

یک زن چقدر می تونه روی تمام ابعاد زندگی اش کنترل داشته باشه؟ 

میتونه راه و روش همسرش رو تغییر بده؟ میتونه اهداف خودشو توی زندگی به همسرش تحمیل کنه؟ 

من معتقدم هیچ کس نمی تونه کسی را تغییر بده....اما بارها و بارها شنیدم که وقتی مردی صاحب کار و منصب و پول و مقام و .....شده اکثرا همسرش را تحسین کردند....جملاتی از این قبیل زیاد شنیدم که: 

  زن با ارضه ای داره 

زن و زندگی 

زن خوبی داره 

و................. 

واقعا زنش باعث شده؟اگه اآره خوب چه جوری توانسته؟

نظرات 4 + ارسال نظر
گلپر چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:34 ب.ظ http://sokhan.persianblog.ir

من معتقدم که یک زن نمی تونه تغییر ایجاد کنه اما می تونه به یک زنگی جهت بده .

سارا خانوم سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:50 ق.ظ

سلام رفیق
منو ببخش.....بابت اینهمه بیمعرفیت......میدونم......ولی اوضام......راستش نمیخوام انرژی منفی بدم.....ولی حالم خوب نیست.......حوصله هیچی ندارم......مخصوصا خودمو......به هر حال خوشحالم باز مینویسی وووووووو امیدوارم ادامه بدی......
این روزا من به هوا هم حسودیم میشه که.......میتونه بره......حرکت کنه.......یه جورایی فلج شدم.......

سلام جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 ب.ظ http://2330.blogsky.com

زن رکن مهم زندگی مرده. نباشه مرد هیچی نیست. واسه من که اینطوره. الان کسی تو زندگیم نیست احساس پوچی می کنم. چه جوری؟ کافیه مرد زندگیت تو فکرت باشه. دیگه همه چی اتوماتیک انجام میشه. من یه مردم. هر وقت عشقم تو فکر من بود از هم دور بودیم بیش از 2000 کیلومتر ولی از اینجا حس می کردم. الان که کسی تو زندگیم نیست مثل یه سیگار دارم به زشت ترین شکل تموم می شم.

یا حق

سینا شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ب.ظ http://khaaen.persianblog.ir

من موافقم زن با عرضه هر کاری را میتونه بکنه به شرطی که دنبال امیال خودش فقط نباشه و زندگیشو بخواد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد