شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

دغدغه

چندی پیش اشتباهی را برای بار دوم مرتکب شدم و همچنان ذهنم اشفته است.....برای دومین بار رفتم فال اما ایندفعه کف بینی و منتظر وقوع وقایع بدی هستم که گقته اتفاق می افتد و کم کم دارم دیونه میشم....چند مورد از اتفاق هایی که گفته  اتفاق افتاده و این پریشونترم میکنه....  

کنکور ارشد ۳۰ مرداد است و من حتی کتاب هاشم نگرفتم...این موضوع هم خیلی عذابم میده... 

باز هم از دست خودن عصبانی ام...عمرم و لحظه هام بیخودی دارند تلف میشند.... 

تنها کار مفیدی که این هفته انجام دادم خواندن کتاب   (ثروتمند ترین مرد بابل ) ترجمه (مهدی مجرد زاده کرمانی ) که به همه توصیه میکنم بخونید..... 

اخ .....من دنبال کار میگردم....خسته شدم از بی حاصلی

نظرات 2 + ارسال نظر
سینا شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 ق.ظ http://khaaen.persianblog.ir

آرزو میکنم تغییر برایت
از حال بد به حال خوب

محمدرضا محمودزاده (هومن) یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:05 ق.ظ http://prosys.mihanblog.com

سلام بانو
بابا خبر می دادی می خواهی بیایی ما یه گاوی شتری چیزی جلو پات میزدیم زمین!!!!!!!!!!!
دوست داری با ما کار کنی؟
از شوخی گذشته واقعا باعث افتخاره که با ما باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد