شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

خدا رو شکر.....سال نو مبارک 

سال گاو مبارک.....سال خوب و پر از سلامتی و ثروتی و عشق برای همتون ارزو می کنم.... 

خدا رو شکر حال بابام خوبه....هر چی خدا رو شکر کنم بازم کمه...با اونهمه گرفتگی عروق.(۵ تا) با عضله قلب قوی اگه سکته می کرد از دست داده بودیمش......خدایا شکرت 

امسال سال تحویل همه خونه مامان بودیم...عیدی امسال از دست بابا حال و هوای دیگه داشت...سفره هفت سین امسال رو خودم چیدم 

 

 

 

 

سارا عزیزم...مرسی....به بابا بابت درخت گفتم...نمی دونی چقدر خوشحال شد...گفت کلی ازت تشکر کنم.....خیلی بده که وبلاگ نداری....خیلی ازت بیخبرم..... 

سینا ممنون.... 

از همتون ممنونم/

نظرات 4 + ارسال نظر
حمید پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:47 ق.ظ http://prosys.mihanblog.com

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز
من حمید هستم یکی از اعضای دانش نامه آزاد پروسیس
با دو شعر و آکورد زیبای گیتار از شادمهر عقیلی به روزم
منتظر حضور شما هستیم
با تشکر
حمید

سارا خانم شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 ق.ظ

سلام نازنینم
عیدت مبارک
اوضای من بهتر از تو نباشه بدتر نیست
منم تا خرخره گرفتارم.......
پدر حالشون چطوره
بهترن؟؟؟؟؟؟؟
براشون هر شب دعا میکنم کنار تمام دوستانی که هر شب به یادشونم.........
عزیزکم.......
مواظب خودت باش

سینا شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ق.ظ http://khaaen.persianblog.ir

سلام
سال نو مبارک
چه خوب که همه چیز رو به راه
سال خوبی واست آرزو می‌کنم

سینا شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:28 ب.ظ http://khaaen.persianblog.ir

کاش همه چیز خوب پیش بره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد