شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

کتاب

سلام...خوبم...نه خیلی خوب اما بهتر از قبلم

طبق معمول کار خاصی نمی کنم....کلاس خاصی نمی رم....اما تا دلتون بخواد دارم کتاب می خونم....

بعد از "کافه پیانو" که دقیقا به قول ساروی کیجا در حد خواندن یک وبلاگ بود و نظرم رو در موردش تو پست قبل دادم بعد از آن کتاب "دلربا "را شروع کردم که البته کتاب بد نبود اما از اونجایی که من دوست دارم کتابی بخونم که علاوه بر داستانی بودن بار علمی یا تاریخی هم داشته باشه  این کتاب چیز زیادی به دانسته هام اضافه نکرد.

بعد از اون "کتاب بازی اخر" بانو نوشته "بلقیس سلیمانی" را شروع کردم که واقعا از این کتاب بدم اومد و نمی دونم حتی در بعضی مواقع اعصابم خرد میشد....از نگارشش..موضوعش و...از همه چیزش بدم اومد و اصلا نمیدونم چرا  یک روزی (سال ۸۵)بهترین رمان انتخاب شده.

کتاب بعدی "عقاید یک دلقک" بود که به توصیه خیلی ها خوندم و کتاب خوبی بود اما شیفته اش نشدم....البته قبول دارم که هر کتابی رو در شریط خاص یا سن خاص بخونی نظرت میتونه متفاوت باشه....

دیروز هم کتاب "عطر" را شروع کردم......که هنوز اولاش هستم.... 

بسیار مشتاقم فیلم مجموعه دروغ ها با بازی گلشیفته فراهانی رو ببینم....من تحسینش می کنم چون شجاعت به خرج داده چون آنچه رو که می خواسته علی رغم همه مشکلات انجام داده و... 

به دوست خوبم سارا با اون وبلاگ قشنگش سر بزنید....بازم اینجا دوباره به سارا عزیزم می گویم که عزیزم با این قلم قشنگت با این زندگی پر ماجرا ...با اینهمه تجربه و اتفاق جالب...سعی کن کتاب بنویسی ...من این کتاب رو تضمین می کنم.... 

پ.ن۱:مدیریت قبول شدم.....هورا  

پ.ن ۲:جواب اون نامه رو دادند ..جوابش قطعی نیست اما منفی هم نبود ....باید دید چی پیش می آید. 

پ.ن۳:زن و زنانگی  رو به روز کردم...خوشحال میشم بدونم بیشتر دوست دارید در مورد چه موضوعاتی بنویسم. 

.

نظرات 2 + ارسال نظر
قایق آبی شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:20 ب.ظ http://www.blueboat.blogsky.com

قدم بردار بگذار که احساس نفسی تازه کند
movafagh bashi

هومن سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:22 ب.ظ http://prosys.mihanblog.com

سلام
اول از همه ممنون که تشریف آوردین...
دوم اینکه لطف کنید ما را با اسم "دانش نامه آزاد پروسیس"
لینک بفرمایید.
سوم اینکه بفرمایید من شما رو با چه اسمی لینک کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد