شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

از همه جا

سلام... 

دفاع از پروژه مدیریتم یکشنبه است ... واسم دعا کنید(لطفا) 

جواب اون نامه رو هنوز ندادند...قراره فردا بدن....واسم دعا کنید...(دیگه خدایی اینو دعا کنید زدگیم به این نامه بستگی داره) 

وضع خونه اسفباره...اصلا این خونه رو دیگه دوس ندارم ..دست و دلم به هیچ کاری نمیره...گیر دادم به کتاب خوندن....امینه رو واسه بار دوم تمام کردم...کتاب راز رو دارم افتان و خیزان می خوانم...دیشب کافه پیانو رو خریدم و امروز تمامش کردم....واقعا خداشانس بدهیه چیزی....چقدر تو این کتاب از واژه ت خ م استفاده شده همش به ت خمم...به ت خم ات.و.......من موندم چه جوری مجوز چاپ گرفته و تا حالا نه بار چاپ شده...... 

کتاب دلربا رو شروع کردم....گزارشش رو مینویسم وقتی تمومش کردم... 

امروز قراره بریم سینما ...فیلم دعوت...بشتر محض گذراندن وقت... 

شدیدا به یه پول قلنبه(قلمبه)نیازمندم....نصف مشکلات روحی ام حل میشه...... 

و اخر اینکه ۱.۵ کیلو لاغر شدمکه صد البته زیاد محسوس نیست

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا خانم پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:16 ب.ظ

ملوسکم سلام
خوشحالم که اوضات بهتره
خوشحال شدم وقتی دیدم لاغر داری میکنی
راستی ببخشید بابت زنانگی
سر وقت به روز میکنم
اوضام خوبه
زندم
دارم ادامه میدم
موفق باشی
۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ بوس

یک زن جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:18 ب.ظ http://zemestoon82.persianblog.ir

موفق باشی

نوشین مامان هستی شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:18 ب.ظ http://www.hastiyemaman.blogfa.com

سلام خانومی
انشالا موفق میشوی...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد