شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شرح حال

هر چی بیشتر کتاب میخونم بیشتر می فهمم که واقعا هنوز هیچی نمیدونم

بالاخره جلد 2 کتاب توفان در ایران نوشته احمد احرار را تمام کردم (این کتاب چاپ شده در دهه سی است و از بین کتاب های قدیمی یک کتابفروشی خریدم)گرچه چندان جالب نبود چون ماهیت داستانی نداشت و گزارش نویسی تاریخی بود اما به علت اینکه تاریخ کشورم بود تمامش کردم اما خب طول کشید.

دارم دوباره کتاب امینه رو میخونم (امشب فکرکنم تمام شه)و این دفعه چیزایی ازش دارم یاد میگیرم که دفعه پیش نگرفتم.

حتی از تاریخ و فرهنگ و اصالت کشور خودمم بی اطلاعم چه برسه به تاریخ جهان....

از اینکه در تمام خانواده من خوره کتاب شدم بسیار خوشحالم.

منتظر مصاحبه امتحان مدیریتم....کار خاص دیگه ای نمی کنم ....همچنان به فکر یه کار ایده الم اما خبری نیست...همچنان به فکر ادامه تحصیلم اما از اونم خبری نیست...زندگیم هم همچنان بلا تکلیف و نا معلومه......به قولی خدا بزرگه...دارم میشم یه آدم دم غنیمت است...

من واقعا از پرچممون حرص میخورم...اخه چرا باید دورش به عربی بنویسیم الله اکبر و وسطش به عربی یه الله.....بابا مگه ما عربیم....خوب به فارسی به نستعلیق بنویسیم خدا...دورتادورش به فارسی بنویسیم خدا بزرگتر از آن است که وصف شود.........آقا ما عرب نیستیم..ما ایرانی هستیم..زبانمان فارسی است چرا باید پرچممون نشان عربی داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

پ.ن1:هنوز جواب اون نامه رو ندادند و موکول کردند به این هفته..هنوزم محتاج دعاهای شما هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد