شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

دردسر

راستش داستان از این قرار است که ما با هزار بدبختی و مشکلات با از دست دادن کل زندگیمن یه کارگاه تولیدی راه انداختیم....هنوز یه هفته نشده تو کارگاه کارگرها با هم درگیر میشن و همسر منم اونجا نبوده و زنگ می زنند ۱۱۰ و.................... 

حالا نتیجه این شده که اونجا تعطیل شده با کلی تعهداتی که داریم و کلی هم مدعی پیدا شده.....کلی دردسر....خیلی گرفتاریم برامون دعا کنید

نظرات 4 + ارسال نظر
نوشین مامان هستی چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:30 ب.ظ

خیلی ناراحت شدم انشالا که زودتر همه چیز درست بشه........

دختر پارسی پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:52 ق.ظ http://mydiaries1.persianblog.ir/

بانو غصه نخور. این بالا و پایین ها توی همه زندگی ها هست . من برات دعا می کنم و لی تو هم مواظب خودت و همسرت باش

نهال جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 ب.ظ

نگران نباش! من مطمئنم درست میشه! برات دعا میکنم!

سارا خانم شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ق.ظ

رفیقم
درست میشه
ناراحت نباش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد