شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

فال

چقدر سخته که بخواهی با یکی که میدونه اینده چی میشه و گذشته چی بوده زندگی کنی...چقدر سخته که احساس کنی زندگی خصوصی ات واسه یه ادم رو شده.....چقدر ترسناکه....چه اظطراب انگیزه...همش حس می کنی دستت رو میخونه....

والا مادر عزیز تر از جانم امروز رفته بود فال قهوه ....مردم همش حس می کردم الان کل زندگی و اینده و گذشته ام رو براش ریخته رو دایره.....شایدم ریخته

اه....حالا نیس اصلا استرس نداشتم .همه چی هم مزید بر علت میشه....

از شما چه پنهون یه بار ۳-۴ سال پیش رفتم پیش فالگیر گفت از شوهرت جدا میشی....والا ۴سال گذشته خبری نشده...اما همیشه هراس دارم....نکنه دوباره اینو بگه..از اون موقع دیگه نرفتم..یه جورایی میترسم...

اخه من میگم بر فرض هم که درست....اخه همون که ادم ندونه بهتره که.....

تازه یکی از دوستام چند سال پیش رفته بود بهش گفته بود بافلانی ازدواج می کنی....۲ ماه بعد رفته بود کفته بودبینتون ازدواج نیس ...دوسم گفته بود ای بابا خودت ۲ ماه پیش گفتی با هم ازدواج می کنین....گفته بود خوب سر نوشت ادما عوض میشه

بماند که ایشون با اون اقا ازدواج نکرد و الان همسر یک مرد دیگه اس

نظر شما چیه؟

نظرات 4 + ارسال نظر
نیما پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:07 ق.ظ http://mobilebazi.persianblog.ir

سلام
وبلاگ جالب و زیبایی دارید
حاضر به تبادل لینک هستید؟

دختر پارسی پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:42 ق.ظ http://mydiaries1.persianblog.ir/

من به این فالها اعتقادی ندارم . چند تا موردی که دیدم به نظرم همه شیاد و متقلب هستند و می خوان مردم رو بچاپن . البته منکر اینکه شاید بعضی ادمها قدرت پیشگویی داشته باشند نیستم ولی به نظرم اینجور آدمها با قدرتشون کار وکاسبی راه نمی اندازند.

نیما پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:07 ب.ظ http://mobilebazi.persianblog.ir

دوست عزیز من شما رو لینک کردم
شما هم من رو با نام دانلود بازی و برنامه موبایل لینک کنید!

سارا خانم شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:01 ب.ظ

سلام رفیق
چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟
راستش کمی گیج شدم
هیچ وقت به این چیزها اعتقاد نداشتم و ندارم
-----------------
ممنون که سر میزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد