شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

آنچه دوست دارم

دوست دارم بستنی بیشتر بخورم...همش فست فود بخورم....دوست دارم تا ظهر بخوابم...دوس دارم مجبور نباشم به کسی جواب بدم...دوس دارم اشتباه کنم....دوس دارم تمام کارهایی که دوست دارم بدون در نظر گرفتن احتمالات انجام بدم...اقا همش دوس دارم برم مسافرت....وای دوست دارم کلی خرید کنم بدون محدودیت...دوست دارم ................اقا اگه فقط من پولدار بودم همه اینکارا رو می تونستم انجام بدم.....

 

بی ماشینی امونم ر و بریده.....دلم بدون ماشین میگیره....

عصرپنج شنبه ما : با تاکسی رفتیم سجاد و کلی دنبال کفش گشتم و حالم از کفش های چینی تو بازار به هم خورد ...همه کفش ها جواد پسند و لاستیک نا مرغوب....پیاده تمام را ه را برگشتیم خونه...(عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد)یه مرغی گذاشتم و خوردیم حالا اومدم اینجا وقتم و تلف کنم و کمی خودم را از مشکلات دور کنم

اییییییی من ماشینم رو می خواهم

نظرات 1 + ارسال نظر
نهال جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:43 ب.ظ

سجاد مشهد رو میگی؟؟؟؟؟
وای من یه کیف چرم از اونجا خریدم(از یکی از پاساژها) توووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووپ!!!!
یه کفش هم خریدم البته! اونم از دیروز می پوشم! اونم خوبه!
ولی خاک بر سر یکی،که یه کاری کرده،من لااقل تا ۱۰ سال نتونم و نرم مشهد!!!!!! وای اون خیابون سجاد...اشک هام در اومد....

اره..سجاد مشهد....چرا؟
نهال ....منم یه عینک افتابی تو مجتمع )فکر کنم(ستاره خلیج دیدم و نخریدم که داغش به دلم مونده همونو مشهد میدا ۲۵۰۰۰۰
بیا مشهد ایندفعه من نمی زارم بهت بد بگذره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد