شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

یک قدم ...

عمر من غارت شد و غارتگر از من دور شد

من صبوری کردم و تاراجگر مغرور شد

عمر من همراه با تکرار روز و شب گذشت

شمع فانوس جوانی دم به دم کم نور شد

خویشتن را شکستی ایتار اگر از حد گذشت

با کبازی هر چه کردم دشمنی منظور شد

راه را از چاه در هر لحظه ای باید شناخت

یک قدم غافل شدم یک عمر راهم دور شد

ای جوان کی گفته فصل انتها است

فصل امید است و روز ابتدا است

زندگی را با چراغ معرفت اغاز کن

در رکاب دوستی ها همسفر برواز کن

در میان راه اگر هر مانعی رو بر تو بست

عاقلانه با صبوری راه بسته باز کن

نظرات 1 + ارسال نظر
مازیار چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:29 ب.ظ http://maziar6672.blogsky.com

I tried so hard and got so far
But in the end, it doesn't even matter
I had to fall to lose it all
But in the end it doesn't even matter

Linkin Park از گروه

In The End آهنگ
به منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد