شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

شکست ناپذیر۲

فکر سرشار از عشق شکست ناپذیر می شود

بطلبید که خواهید یافت بکوبید که برای شما باز کرده خواهد شد.                                                                    

خدایا به خداوندی و بزرگی خودت قسم از هیچ کس جز خودت هیچ چیزی نمی خواهم                          

خدایا تویی مالک و قادر .من همه چیز را از تو می خواهم من بار ها وبارها  شب و روز

به ردگاه تو زاری می کنم گریه میکنم اما اما هیچ ناله ای هیچ خواسته  ای از هیچ کس حتی اگه

بدرم و مادرم باشند نمی کنم وقتی چون تویی دارم خیلی مسخره است که از کس دیگه چیزی بخواهم

در جایی که نال و زاری در بیشگاه تو به غرور و احترامم اضافه می کند و ناله و زاری و داشتن خواسته

از دیگر بنده های تو من را له می کند و عذابم می دهد .

خدایا من را به خودم وا نگذار.خدایا به من کمک کن. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد